Scor Referans Modelinin Kapsamı

SCOR modeli tedarikçinin tedarikçisinden, müşterinin müşterisine kadar uzanan yönetim  stratejisi, malzeme, bilgi ve is akışlarının eslik ettiği Plan (Plan), Tedarik (Source), Yapım (Make), Taşıma (Deliver) ve Geri Dönüş (Return) olmak üzere bes ayrı entegre yönetim süreçleri üzerine kurulmustur.

Scor Modeli; sipariş   girişinden  fatura ödemesine  kadar  olan  süreçlerle;   Tedarikçinin Tedarikçisinden, Müşterinin Müşterisine kadar tüm hizmet ve ürün hareketlerini kapsar.  Ancak , Satış  ve Pazarlama , Araştırma ve Geliştirme, satış sonrası hizmet gibi süreçleri kapsam dışı tutar. Eğitim, Kalite, Bilgi  Teknolojisi süreçlerini  üstlenir ancak açıkça ilgilenmez.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: